INNOWACYJNE METODY LECZENIA

Nowa Era w Opiece Ortopedycznej

W klinice ortopedycznej Ortho Sport Clinic przywiązujemy ogromną wagę do ciągłego doskonalenia naszych usług i dostarczania pacjentom najnowszych i najskuteczniejszych metod leczenia. Nasz zespół specjalistów pracuje z pasją i zaangażowaniem, aby zapewnić Ci dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie ortopedii. Wierzymy, że nowa era w opiece ortopedycznej już nadeszła i chcemy Cię zaprosić do jej odkrycia.

INNOWACYJNE METODY LECZENIA

BIO-POLY Alternatywa dla Endoprotezy

BioPoly™ RS to ortopedyczny biomateriał nowej generacji składający się z kwasu hialuronowego (Bio) i polietylenu o ultra wysokiej masie cząsteczkowej (Poly). Ten opatentowany biomateriał wchodzi w korzystną interakcję z otaczającymi tkankami, odtwarzając anatomicznie obciążaną powierzchnię stawową.

W 2017 r. dr Grzegorz Sobieraj wykonał pierwszą w Polsce operację wszczepienia implantu Biopoly w kość udową a w 2018 r. pierwszą w Polsce operację z zastosowaniem bioimplantu rzepki Biopoly.
Wskazania
Implant BioPoly ma zastosowanie przy objawowych lub ostrych (stopień ICRS 2, 3 lub 4) uszkodzeniach chrzęstnych lub kostno-chrzęstnych zlokalizowanych na obciążanych powierzchniach kłykci kości udowej, rzepki, bloczka kości udowej.
Korzyści kliniczne
Przywrócenie funkcjonalnej powierzchni stawowej w celu powstrzymania mechanicznego tarcia i zniszczenia otaczających ubytek powierzchni stawowych.
Umożliwienie natychmiastowego obciążania, czego rezultatem jest szybka rehabilitacja i powrót do aktywności.
Zachowanie anatomii pacjenta poprzez mechaniczne wypełnienie tkanki.
Prosty, powtarzalny, minimalnie inwazyjny zabieg.
Wczesna mobilizacja pacjenta i ograniczony czas rehabilitacji.
Wyniki badań wykazują znacznie zmniejszony poziom bólu, poprawę aktywności fizycznej oraz podniesienie jakości życia.