INNOWACYJNE METODY LECZENIA

Nowa Era w Opiece Ortopedycznej

W klinice ortopedycznej Ortho Sport Clinic przywiązujemy ogromną wagę do ciągłego doskonalenia naszych usług i dostarczania pacjentom najnowszych i najskuteczniejszych metod leczenia. Nasz zespół specjalistów pracuje z pasją i zaangażowaniem, aby zapewnić Ci dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie ortopedii. Wierzymy, że nowa era w opiece ortopedycznej już nadeszła i chcemy Cię zaprosić do jej odkrycia.

INNOWACYJNE METODY LECZENIA

RBPR (Rapid Back Pain Release) + Kriolezja

Rwa Kulszowa, “Korzonki”, “Lumbago”, dyskopatia itd..

Jest wiele terminów medycznych i potocznych określających zespoły bólowe kręgosłupa. Najczęściej dolegliwości bólowe kręgosłupa występują w odcinku lędźwiowym. Związane jest to ze specyficzną jego budową, ruchomością i obciążeniami przenoszonymi przez kręgi, dyski i stawy w tym odcinku.

Bóle pochodzące z odcinka lędźwiowego kręgosłupa, mogą swoim zakresem obejmować okolicę lędźwiową, krzyżową, pośladkową a nawet promieniować do całej kończyny dolnej.

Przyczyną powstawania dolegliwości może być choroba dysku ( dyskopatia), choroba stawów międzywyrostkowych, choroba korzeni nerwowych( radikulopatia - tzw korzonki), choroby więzadeł stawów, niestabilność kręgosłupa ( kręgozmyk). Każde z tych schorzeń może występować samodzielnie lub nakładać się na inne.

Dlatego w leczeniu bólów kręgosłupa tak ważna jest wnikliwa diagnostyka i badanie, które prowadzi lekarz. Po ocenie wyników: RTG, MRI, jesteśmy w stanie określić, które ze schorzeń wymaga leczenia i wdrożyć szybką terapię bólu kręgosłupa.
Korzyści
Dzięki zastosowaniu metody RBPR - zarówno ostre jak i przewlekłe dolegliwości bólowe bardzo szybko ustępują. Aby utrzymać ten efekt i uchronić pacjentów przed nawrotami zespół lekarzy i rehabilitantów Ortho Sport Clinic opracował specjalny autorski program kontynuacji leczenia obejmujący 3 terapie z rehabilitantem w naszych ośrodkach w Łodzi, Białej Podlaskiej, Koninie - Stare Miasto.
Jak wygląda zabieg?
W Szybkiej Terapii Bólu Kręgosłupa wykorzystujemy sprawdzoną metodę likwidacji ognisk zapalnych i stymulacji gojenia tkanek ACP Arthrex i Kriolezję, która przy pomocy nieskiej temperatury "zamraża" nerwy, które są odpowiedzialne za dolegliwości bólowe pleców, jak również w zależności od typu schorzenia wprowadzane są uzupełniające terapię farmakoterapeutyki.